اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۹۷۲۵
عشوری: مسئولان باشگاه مرا به ساغلام معرفی نکردند
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته، می‌گوید که مسئولان باشگاه او را به ساغلام معرفی نکردند.
۱۳:۴۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

سینا عشوری در نیم‌فصل به‌خاطر عملکرد ضعیفش در لیست مازاد تراکتورسازی قرار گرفته بود، اما پس از حضور ساغلام مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام داد تا در تبریز بماند. عشوری می‌خواست در تراکتورسازی به کارش ادامه بدهد و مسئولان باشگاه هم به این بازیکن اعلام کرده بودند که برای ماندن در این تیم باید 20 درصد از مبلغ قراردادش را کسر کند. در نهایت باشگاه تراکتورسازی قید عشوری را زد و به او اعلام کرد که دیگری نیازی به این بازیکن ندارد.

سینا عشوری درباره جدایی‌اش از تیم تراکتورسازی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من نمی‌خواهم کاری کنم که تراکتورسازی را به حاشیه ببرم، اهل این چیزها هم نیستم. هواداران تراکتورسازی بدانند که من از صمیم قلب دوست داشتم در این تیم بمانم، اما این خواسته خود باشگاه بود که بروم.

عشوری در واکنش به این موضوع که ساغلام او را نخواسته و باشگاه تراکتورسازی هم به این خاطر قید او را زده است، تصریح کرد: اصلاً من را به ساغلام معرفی نکردند. خیلی حرف‌ها دارم، اما فعلاً سکوت می‌کنم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین